Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pracovní doba - Pokladna, podání občanů, přihlášky pobytu a Czech Point: | Přítomnost starosty/místostarosty: | |
Pondělí | 8:00 - 15:00 hod. | |
Úterý | 8:00 - 15:00 hod. | |
Středa | 8:00 - 19:00 hod. | 16:30 - 19:00 hod. |
Čtvrtek | 8:00 - 15:00 hod. | |
Pátek | 8:00 - 14:00 hod. | |
Polední přestávka |
12:00 - 13:00 hod. |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Krašovice, Krašovice 49 úředních dnech a hodinách:
Pracovní doba - Pokladna, podání občanů, přihlášky pobytu a Czech Point: | Přítomnost starosty/místostarosty: | |
Pondělí | 8:00 - 15:00 hod. | |
Úterý | 8:00 - 15:00 hod. | |
Středa | 8:00 - 19:00 hod. | 16:30 - 19:00 hod. |
Čtvrtek | 8:00 - 15:00 hod. | |
Pátek | 8:00 - 14:00 hod. | |
Polední přestávka |
12:00 - 13:00 hod. |
Telefonické podání: 371 121 365
Poštou na adresu Obecní úřad, Krašovice 49, 330 13 p.Trnová, Obec Krašovice.
Elektronicky na e-mail: urad@krasovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou:
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
Výpis z katastru nemovitostí | 100 Kč+ 50 Kč za každou další stránku |
Výpis z bodového hodnocení řidiče | 100 Kč |
Výpis z rejstříku trestů | 100 Kč |
Ostatní informace prostřednictvím CzechPointu | dle sazebníku CzechPoint |
Přihlášení občana | 50 Kč |
Ověření podpisu | 30 Kč/podpis |
Ověření dokumentu | 30 Kč/strana |
Bez finanční úhrady budou podávány informace: